Alla inlägg under september 2010

Av julia johansson - 29 september 2010 21:38

Skola igen då, alltid lika jobbigt att gå upp på

morgonen och man ska till skolan. Men man har ju

inget val, man måste upp! För jag vill klara detta nu,

jag vill inte gå kvar där jag går. Men iallafall, fick lite sovmorgon

idag, för åkte med pappa till skolan och det är ju alltid lika

skönt att få åka bil till i skolan så man inte behöver gå upp lika

tidigt, gå i kylan till bussen och vänta på den osv..

Skolan gick rätt fort, men ändå rätt segt. Det funkade iallfall.


Efter skolan tog jag bussen direkt till Fristad, och såklart hamnar

man på gården som vanligt.Det är alltid lika mysigt att komma dit, 

man har alltid lika kul. Så där har jag varit hela eftermiddagen. 


Eftersom man är ledig från skolan imorgon, så kan man vara uppe

lite längre om man orkar och man kan sova längre imorgon. Underbart! 

Hoppas alla har haft en underbar dag, för det har jag haft!   


Av julia johansson - 28 september 2010 21:30

Kom hem för en stund sedan, har varit på gården

hela eftermiddagen alltid lika mysigt när dom bästa 

fritidsledarna jobbar :)


Jag har haft så ont i mina ben hela kvällen, jag vet inte

riktigt vad det kan bero på. Men jag har en tanke på att

det kan bero på att jag är trött.

Så nu snart ska jag ta och lägga mig, så att detta försvinner

för det är så sjukt jobbigt.


Hoppas alla har haft en bra eftermiddag..

Av julia johansson - 28 september 2010 13:39

Hemma efter en kort skoldag. Känns som om alla 

skoldagar och lika kort, kan det beror på att tiden går fort? 

Eller vad kan det beror på?


Om man ska sätta sig och plugga? Nje, det låter inte 

som en bra. Blir nog en lugn eftermiddag istället :)

Det är ju underbart väder, så senare ska jag ta en promenad 

upp till gården. Sedan får man se vad dagen har och bjuda på.

Av julia johansson - 28 september 2010 06:54

Klockan var ställd på kvart över sex, och jag hade inget val 

att ligga kvar även fast jag vill det. Så det var bara att gå upp 

och slänga i sig frukost och nu har man börjat fixa sig lite smått.

Bussen går kvart över sju, så man får ju snart gå till den också.

Här kan jag inte sitta och skriva nu, det hinner jag inte med.

Kommer mer ikväll eller senare.


Hopps att alla får en bra dag!   

Caio.

Av julia johansson - 27 september 2010 22:38

Är detta en film som är se värdig?   


  

Av julia johansson - 27 september 2010 21:37

Idag har det varit precis som alla andra veckodagar.

Man vaknar upp på morgonen och det är skola, och man har

ju inget val direkt att bara ligga kvar i sängen så det är ju

bara att gå upp och ta sig till skolan. Måndagar är rätt sköna

ändå, man börjar tio och slutar tio i tre rätt chill.

Jag är riktigt stolt över mig själv, hade ett prov och klarade

det :)

Efter skolan så mötte jag upp Louise på bussen, har inte träffat

henne på jag vet inte hur länge. Så vi skulle ta en fika och gå lite

i affärer. Alltid lika mysigt och ta en fika med folk :)

När jag satt på bussen så ringer Emelie mig och säger att hon var

klar med det hon skulle fixa, så gick av bussen i Knalleland så hämtade 

hon upp mig där så åkte vi sedan till mig och tog en kaffe jag och hon

och mamma.


Jag funderar om jag ska ta och kolla på en film eller om jag ska lägga

mig så att man kommer upp imorgon, hmm? Det är ju bara frågan..


Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag iallafall haft! :)



  

Gammal bild.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards