Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

KÄRLEK

Av julia johansson - 22 maj 2011 17:01














Min kärlek till dig går inte att beskriva. Du har verkligen fått mig på ett helt annar spår och det är jag verkligen glad över. Om jag inte skulle haft dig vid min sida, så vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag skulle inte klarat av någonting, du är verkligen helt fantiastisk. Jag är så glad över att vi började snacka och allt, annars skulle det inte varit du och jag nu. Älskling, glöm inte aldrig att jag älskar dig!     








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia johansson - 15 juni 2011 19:54


Jag saknar dig så sjukt mycket. Hoppas du har det bra där du nu är, där du nu är kan du lata dig i solen och bara vara. Jag minns allt, precis som om det vore igår. Jag vill bara ha dig här, att veta att jag aldrig mer kommer att få träffa ...

Av julia johansson - 15 juni 2011 14:54

Kom precis hem från mormor. Idag är det mammas och hennes födelsedag. Man vill ju inte att ens bästa mormor ska behöva sitta själv en hel dag och fira sin födelsedag så jag och min favorit gjorde henne sälskap. Nu sitter man här och väntar på att han...

Av julia johansson - 14 juni 2011 18:24


Den 11 Juni så hade jag och min favorit två månader. Det har varit de två bästa månaderna i mitt liv. Du får mig att le varje gång jag är i din närhet, jag känner mig trygg i din närhet. Utan dig så är jag ingenting! Det ska bli mer än två må...

Av julia johansson - 14 juni 2011 18:19

Tiden går så sjukt fort. Mitt sommarlov har redan börjat och det har varit en bra start. Under tiden jag inte har bloggat så har jag inte haft ork eller så har jag bara varit med min pojkvän. Men känner att jag kankse ska ta och ta tag i detta igen. ...

Av julia johansson - 29 maj 2011 20:39

Dagarna bara springer iväg, jag vet inte vart de har tagit vägen. Nu är det inte långt kvar i skolan, cirka två veckor sedan SOMMARLOV! Riktigt skönt!   Men i alla fall i fredags så bestod den av skolan och efter skolan så åkte jag och Johanna ti...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards