Alla inlägg under april 2011

Av julia johansson - 20 april 2011 16:26

Jag har verkligen inte haft tid till att blogga. Har knappt suttit vid datorn på en hel vecka kan man säga.

Det har hänt en hel del det är en anledning till varför kan man säga. Men i helgen har jag i alla fall varit med min pojkvän, riktigt mysigt! Sedan har jag jobbat med, men han kom till mig i måndags igen och sov här tills idag. Det är så jobbigt och vara nykär och sedan ska man åka ifrån den man tycker om så mycket. Men allt är precis som det ska, jag är glad och lycklig!

Idag har vi varit och fikat hos min underbara mormor som ni redan vet så trivs jag verkligen att vara hemma hos henne.  Min pojke åkte hem idag, men som tur är så ska vi träffas imorgon en stund troligtvis eftersom på fredag lämnar jag Sverige i två veckor.

Så jag känner mig lite stressad om jag får säga det sjä´lv, har inte ens börjat packa. Så det är nog dags att sätta lite fart!


Hur har eran helg sätt ut?

Av julia johansson - 5 april 2011 22:50

Du är saknad! Jag kan fortfarande inte förstår att du inte kommer tillbaka, att jag aldrig mer kommer att få träffa dig. Fast en vacker dag kommer jag att få träffa dig. Jag har så många frågor som jag hade viljat ha svar på, men dom svaren kommer jag aldrig få. Det spelar inte någon roll hur länge jag går med frågorna i mitt huvud, aldrig får jag reda på det. Du lever kvar i mitt hjärta. <3



 

Av julia johansson - 5 april 2011 22:37

Två veckor kvar tills man lämnar Sverige och igår var det en månad kvar tills man fyller 18!  


Har haft en riktigt kort dag idag, efter skolan drog jag och två till ner till staden. Kollade runt lite snabbt.. Drog upp till min saknade och bästa mormor en kaffe, det fick bli ett snabbt besök idag eftersom jag skulle iväg och jobba sen. Så får dra upp till henne imorgon, så får hon hjälpa med mig lite saker. Det finns inget bättre än att vara där! 


Men nu är det snart läggdags för min del i alla fall. En riktigt bra dag, men vädret gjorde väl inte det bästa av dagen tyvärr. 

Hoppas ni läsare också har haft en bra dag!

Av julia johansson - 5 april 2011 22:02

Att känna denna känslan som jag känner nu har jag verkligen inte kännt på väldigt länge.  Och det är underbart att man har fått tillbaka allt som man en gång kände, LYCKA! Att jag inte insåg för länge sedan vad lycka var? Det finns inget bättre just nu.

Det är en viss person som har fått mig att känna denna lyckan, och det är jag riktigt glad över. Att den personen finns där för en i alla lägen, och i precis allt. 


Jag är överlycklig! I din närhet känner jag mig trygg och lycklig. Jag mår perfekt när jag är i din närhet. Ingen kan ta din plats, för då är allt borta. DU är guld värd. <3

Av julia johansson - 3 april 2011 12:49

Godmorgon!

Hade en riktig rolig kväll igår, men idag känner jag mig väldigt trött och seg. Skulle gärna vilja i sängen hela dagen men har en del och fixa. Men först får det bli mat i magen, och om jag hinner ska jag färga mitt hår idag också. Senare idag så ska jag i väg och få tider att jobba :)


xoxo

Av julia johansson - 2 april 2011 15:10

jag har var väldigt dålig på att uppdatera, men det har hänt en del så har inte haft orken. men eftersom man ändå sitter vid datorn nu och en del har lagts sig så kan man försöka. ni som har läst min blogg vet ju att jag hade en pojkvän men det har tyvärr tagit slut. men det är ju sådant som man får leva mer, det finns bättre killar osv. det är redan April, månaderna går så fort och inte nog med det dagarna också. det är bara 20 dagar kvar tills man åker, underbart!


det är helg, och jag har inte någon planering alls typ. igår var jag och Emelie S i alla fall på bio, mycket trevligt! ikväll ska jag in till staden och träffa Elin. men strax måste jag ta och städa och fixa litr, har en del och fixa med..


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards