Alla inlägg under oktober 2010

Av julia johansson - 31 oktober 2010 14:55

då har man fått mat i magen, och det kändes verkligen som om det behövdes. då är ju undran vad som händer nu? en kopp kaffe vet jag i alla fall att det kommer blir och om man ska ta och kolla klart på filmen.. ohja! 


xoxo

Av julia johansson - 31 oktober 2010 14:22

jag kan bara säga att detta är en lugn och seg dag. kom hem för en stund sedan efter en tur i knalleland med mamma, dock köpte inte jag något idag. jag var bara med som smakråd idag (: 

träffade även E en snabbis, det är alltid lika trevligt!

men nu sitter man här och väntar på att maten ska bli klar... 


xoxo

Av julia johansson - 30 oktober 2010 21:21

det var meningen att jag skulle ut idag, men det blir tyvärr inte så.. eftersom en viss person lovade att möta mig och allt, men du svarar den personen inte alls. så jag skiter i detta.. släcker ner och tänder ljus, tar en kopp kaffe och sätter på en film, det låter mycket bättre.. finns ingen som kan förstöra då!


xoxo

Av julia johansson - 30 oktober 2010 19:30

lördag igen, och med det menas det med att det är party!

om ett tag så drar jag mig bort, och förtär alkohol med en saknad vän! (:


underbart!

  

Av julia johansson - 29 oktober 2010 19:10

idag blev det så att jag och min bror lagade mat till familjen. dock har vi inte smakat på det än, men det blir säkert snart eftersom vi väntar på pappa..

vi lagade en förrätt och sedan en varmrätt det kommer bilder på det, men har dock ingen bild på varmrätten. jag kan förklara vad det är för något. det som blir till varmrätt är kyckling med fetaost i och sedan är det bacon i, sedan ska man ha det i ugnen ett tag. och till det blir det sallad.


salladen som vi gjorde..

    

och här ska förrätten ligga!

  


xoxo, hoppas att alla får en trevlig fortsättning på kvällen! <3

Av julia johansson - 29 oktober 2010 18:56

denna dagen jag har nog behövt för länge sedan, den har varit helt underbar och allt har varit perfekt! 

dagen började med skola, och eftersom det är fredag så går alltid dagen för eftersom man slut tidigt..

mamma + mormor kom och hämtade mig direkt efter skolan för att jag skulle med dom och äta lunch, och det blir Thai mat och det finns nog inget godare än det.. sedan blev det så att vi åkte till Maxi för att handla mat osv.. när jag kom hem var jag duktigt och städade hela undervåningen eftersom mamma inte hinner det, så kan jag ju ställa upp göra det.. 


xoxo, <3


  

Av julia johansson - 26 oktober 2010 21:15

denna veckan är man i skolan och det går väll som vanligt. allt rullar på även fast man är trött på vissa personer, men det ska man inte nämna här kanske..


efter skolan så träffade jag Sara i stan och vi tog oss en fika det kände vi att vi behövde och bara sitta och ta det lugnt. verkligen skönt! 

var även med henne och fixade lite annat också, även Sandra var med.

blev även så att jag var på fritidsgården idag så att man fick träffa **** och massa annat folk..


kom hem för en lite stund sedan, så nu sitter man och dricker sitt kaffe. ska bara dricka upp det, sedan blir att fixa sig för natten. tidig morgon imorgon också! inte okej...


xoxo, godnatt

Av julia johansson - 25 oktober 2010 21:08

idag fick det bli en lugn hemma kväll, i och för sig så var jag hemma hos Sara tidigare. men en lugn hemma kväll det fick jag i alla fall, sitter helt ensam i mitt rum med tända ljus och musik. det finns nog inget bättre än sitta i mörkret med levande ljus, det är så mysigt!

men ikväll ska det bli en tidig sänggång hade jag tänkt. för imorgon får man gå upp ännu tidigare än vad man gjorde idag, så det kanske är bra och lägga sig i tid då..


xoxo, good night (:

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards