Alla inlägg under februari 2011

Av julia johansson - 28 februari 2011 21:44

jag känner mig inte alls i form, jag var redan trött klockan sex nästan och ville bara sova. men då skulle jag även vakna trött och det är det jobbigaset som finns. men nu är det dags att krypa ner under täcket för nu börjar klockan bli rätt mycket. det är så jobbigt och sova själv och inte vakna upp jämte den man verkligen tycker om. 


ska fixa lite saker tills imorgon, vad jag ska ha på mig osv. sedan kryper jag ner med en bra bok och läser lite.



Kärleken är vårt livs största glädje och vårt

livs största sorg.

   




Av julia johansson - 28 februari 2011 18:00

jag vet inte riktigt vart alla månader och dagar tar vägen längre. det är redan sista Februari och imorgon går vi redan i på Mars. det är otroligt! bara det skulle vara lite mer sol och lite varmare så skulle man känna att våren är påväg, det har varit en del sol i dagarna ändå tycker jag. men detta mörka och kalla blir man inte peppad någonstans!

 

dagen har bestått av skola. imorse vaknade jag upp den mest underbaraste, den känslan det finns nog inte något bättre. jag klarade mig igenom hela skolan, skönt. pappa kom och hämtade mig när jag slutade, för att jobba. det skadar aldrig att hjälpa sin pappa med det, har ju inget bättre ändå så.

jag skulle behöva ut och springa, eller träna låter bättre. men jag har verkligen inte orken inne idag, det känns som om min kropp är helt död. samma sak känns det som idag som det gjorde igår, det känns som om jag är i bubbla där ingen kan störa mig.

jag ska ta mig en till kopp kaffe och sedan ta en filt om mig och sätta mig och kolla på One tree hill och tända ljus och bara vara.

 

  

Av julia johansson - 27 februari 2011 12:44

Jag förstår inte att jag kan vara så seg som jag är idag. Jag var inte ute igår och jag kom i säng i tid så jag förstår inte varför. Skulle hoppat i duschen för en timme sedan hade jag planerat, men jag har inte kommit in än. För den delen så känns det som om jag är någon helt annan stans som i en bubbla nästan.


Nu är det nog på tiden att jag hoppa in i duschen, har en del saker att fixa innan jag ska i väg..



  

Av julia johansson - 24 februari 2011 11:31

 Dagen har redan börjat segt och den kommer väl vara seg hela dagen antar jag. Jag är hemma från skolan idag, på grund av massa sacker. Så jag blir hemma imorgon också, men jag ska nog sätta mig och plugga snart hade jag tänkt så jag gör någon nytta.


Ska ta mig en stor kopp kaffe så man piggnar till, plugga och sedan hoppa in i duschen. Sen får man se vad dagen har och bjuda på.

xoxo

Av julia johansson - 22 februari 2011 21:23

Dagen började med att man skulle ha praktik, blev inte alls lång stund idag. Jag slutade runt halv elva tiden och åkte upp till bästa mormor, det finns nog inget underbarare än att vara hemma hos henne. Det var meningen att jag skulle träffa mitt hjärta, men han blev sjuk. Inte alls som planerat.

Blev att jag begav mig till fritidsgården i stället.

 

xoxo

Av julia johansson - 21 februari 2011 21:41

Klockan är rätt mycket för att det bara är måndag, och jag ska upp rätt hyffast tidigt imorgon. Så känner att det är nog dags för mig att varva ner ett tag. Jag hade tänkt mig att tända ljus, sätta på lugn musik och fortsätta läsa, det låter verkligen som en underbar idé!

 

Hur gör ni andra för att varva ner?

 

  

Av julia johansson - 21 februari 2011 14:29

Nu har man fått i sig mat i magen och en kopp kaffe. Så nu kanske man kan sätta sig och plugga ett tag till, har inget bättre för mig så det får väl blir så. Men jag känner att jag ska krypa ner i soffan med min filt, och hörlurar i öronen med lugn och go musik och försöka läsa lite. Det känns som en bra måndag eftermiddag!

Jag har även försökt att komma på fler jobb att söka till sommaren. Någon som har ett bra förslag?

 

 

om man bara kunde få tillbaka så som allt var innan!

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards